منتــــــــــــــــديات كل النجـــــوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اسلاميات | حواء | ازياء | قصص | اخبار | برامج| العاب| نكت | صور | اغانى | اخبار الفن | كليبات| افلام كرتون | افلام | افلام عربى| أفلام ثيمات| بلوتوث| نغمات| رسائل جوال | الستلايت| كرة القدم| اخبار الرياضة | سيارات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازاي تخنق البنات ...جديد مووووووت

كاتب الموضوعرسالة
memo
نجم مبدع
memo

ذكر عدد الرسائل : 86
الأوسمة : ازاي تخنق البنات ...جديد مووووووت Thank

ازاي تخنق البنات ...جديد مووووووت Empty
مُساهمةموضوع: ازاي تخنق البنات ...جديد مووووووت   ازاي تخنق البنات ...جديد مووووووت Emptyالجمعة أكتوبر 10, 2008 3:51 pm

العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال من خلال عدة مواقف متتالية و الله المستعان و ربنا يقدرنا على بنت حواء......

اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟

2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى
هترد وتقولك وخلاص وهى مش طايقة نفسها ... هو ايه ده اللى طبيعى ؟؟؟ قولها عصير جهينة

ازاي تخنق البنات ...جديد مووووووت Rfhttt6

3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغتاتة او على الاقل ترش عليها ميه

4- لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصصلها و متنح و لما تسالك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها
او قلها (لو كنت عايز تنقطها) اصلى لسه طالع من النزهة .. بس لما شفتك فكرت انى لسه فيها

5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى بتاع الفول بالظبط

6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى

7- لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30
بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة
والافضل انك تقولها انا ساعتى عمرها ماتخرف .. اكيد ساعتك مخرفة زى صاحبتها

8- لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك

10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول
و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليه انا جى قبلها
(طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية
طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا

12- لو انت مصاحب بنت جدعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضربت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى
امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما رسبت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ......

13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم

14- لو كنت ماشى مع بنت سامرة وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....
قولها : يا فحم مولع.

15- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها

16- لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة

ازاي تخنق البنات ...جديد مووووووت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-